START              
  EWKTELECOM IS EEN GROOTHANDEL LEVERING AAN BEDRIJVEN
Antwoorden op de meest gestelde vragen
klik met de muis op de vraag, voor het antwoordt
VOORRAAD EN LEVERTIJD BESTELLEN TELEFOON
- Wat is de levertijd
- Is het product op Voorraad
- Levering vanuit eigen distributie centrum
- Hulp tijdens bestellen
- Terugbel service als bestellen niet lukt
- Bevestiging van uw bestelling
- Kassa bon of Factuur
- Geen Bevestiging ontvangen
- Minimum bestel bedrag
- Bedenktermijn
- Bestelling Annuleren
- Telefoon bestel-lijn
- Terugbel service als bestellen niet lukt
BETALEN VERZENDEN BEZORGEN
- Hoe kunt u betalen
- Wanneer is de betaling bijgeschreven
- Simpel betalen via Bank overschrijving
- Betalen via ideal
- Betalen via paypal
- Minimum bestel bedrag
- 24 uur Verzend-Service
- Wanneer wordt de bestelling verzonden
- Portikosten
- Verzekering
- Track & trace
- Bestelling bezorgen
- Bestelling is nog niet bezorgt
- Bestelling op een ander adres bezorgen
- Bestelling via internet volgen
- Bestelling is verzonden
- Bestelling is onbezorgbaar
- Bestelling is door u geweigerd
- Bestelling is zoek geraakt bij
UW CONTROLE BIJ UITPAKKEN AFHALEN HULP BIJ INSTALLATIE
- Verpakking is beschadigd
- Verkeerde product in de doos
- Product werkt niet na het uitpakken DOA
- Producten zien in showroom of winkel
- Product proberen of aankoop op proef
- Bestelling afhalen
- Help tijdens het installeren
- Telefoon bij u thuis laten installeren
- Klanten service met echte vakmensen
- Technischedienst met 38 jaar ervaring
- Eigen werkplaats voor hulp bij projecten
ACCU EN LADERS REPARATIE GARANTIE
- Defecte accu of lader
- REPARATIE aanvraag versturen
- Onderhoud en verzorging
- Reparatie buiten de garantie periode
- REPARATIE aanvraag versturen
- Binnen de garantie periode
- GARANTIE aanvraag versturen
BEDENKTERMIJN RETOUR RESTITUTIE
- Voorwaarden bedenktermijn
- Bedenktermijn
- Voorwaarden bij ruiling
- RETOUR aanvraag
- Termijn van de restitutie
CONTACT OPENINGSTIJDEN KLACHT OF OPMERKING
- Telefonisch bereikbaar
- Email bereikbaar
- Email reactie tijd
- Email contact
- Openingstijden van de internetwinkel
- Openingstijden van de klantenservice
- Klacht
- Opbouwende opmerking
BEHANDELING VAN VRAGEN AANKOOP ADVIES ZORG INSTELLINGEN
- Omgang tijdens de communicatie - Aankoop advies bij de producten
- Bellen via de kabel UPC, HOME, ZIGGO, KPN
- Bellen via internet HOME, ZIGGO, KPN
- DECT telefoons het bereik
- Download de kleuren folder
- Zorg-winkel en aan Verpleeginstelling
- Demonstratie in uw eigen Zorginstelling
- Bedrijven - instellingen - zzp
LEVERING BUITEN NEDERLAND UW ZEKERHEID ALGEMENE INFORMATIE
 - Betalen vanuit Belgie
 - Bezorging in Belgie
- Thuis Winkel Keurmerk
- Veilig winkelen en Veilig betalen
- Beveiligde pagina bij email verzenden
- Beveiligde pagina tijdens betalen
- Onderneming met ervaring
- Waar kunt u het klantnummer vinden
- Bestelling annuleren 7 dagen
- Keuringseisenpparatuur CE en EU
- Voorwaarden verhuur zorg producten
- Algemene bestel-leveringsvoorwaarden
- Zorgverzekering en bijdrage in de kosten
WIE ZIJN WIJ PRIVACY BELEID REACTIES VAN KLANTEN
- Algemene bedrijfsgegevens
- Vestiging en correspondentie adres
- Onderdeel van
- Wat kan u aanbieden
- U bent hartelijk welkom als nieuwe klant.
- Uw prive gegevens - Reacties van klanten in het gastenboek
SIMLOCK EN PINCODE GSM NETWERK BELTEGOED EN OPWAARDEREN
- Zit er SIMLOCK op de GSM telefoons
- GSM SIM KAART PiN-Code kwijt
- GSM SIM KAART PUK-Code kwijt
- Bereik van de GSM telefoon
- Roaming van de GSM telefoon
- Ruis, Storing of Echo in de verbinding
- Geldigheid prepay telefoon-nummer
- Controle beltegoed bij KPN
- Controle beltegoed bij RABO

EWK INTERNETWINKELSBEDRIJFSGEGEVENS
Het distributiecentrum is in een andere woonplaats gevestigd.
Ons kantoor in Alphen, heeft Geen showroom.
Er zijn in Alphen ook Geen producten aanwezig.
Zonder vooraf aangekondigd bezoek of afspraak, kunnen wij u niet helpen.
Retour Zendingen VOORAF aanmelden
via het retour formulier
 
Volledige Bedrijf en adres gegevens
kunt u vinden onder de knop
 

 VEILIG KOPEN EN VEILIG BETALEN
Klik op het keurmerk logo, voor uitgebreide informatie
Veilig kopen en veilig betalen
Als professionele webwinkel, voldoet aan de allernieuwste eisen welke binnenkort in Europese regels zijn / worden vastgelegt.
Aan de goedkeuring en voor het gebruik van een beveiligings certificaat, wordt een bedrijf gecontroleerd en moet aan strenge eisen voldoen.
Om alvast klaar te zijn voor de nieuwe regels, maken gebruik van een beveiligde internet verbinden.
De beveiligde internet verbinding geeft u als consument, de volledige zekerheid dat al uw vertrouwelijke informatie zoals uw betaal gegevens,
niet kan worden afgeluisterd.
Beveiling technieken op al onze , wordt bovendien ook toegepast bij internet bankieren van uw eigen bank.
Een beveiligde internet verbinding kunt u in Explorer en Firefox herkennen aan :
- in de gekleurde adres balk staat altijd HTTPS://
- het Brouwser Hangslotje is Gesloten.

 
  WAT DOETEWK INTERNETWINKELS
PRODUCTGROEP VERKOOP & INSTALLATIE VASTE TELEFONIE : VOiP Telefoon-toestellen, VOiP Telefoon-Adapters, VOiP VideoPhones, ISDN Telefoon toestellen, ISDN Telefoon-Centrales, Analoge Telefoon-toestellen, Analoge Telefoon-centrales, Telefoo- toestellen voor slechthorende en slechtziende.
PRODUCTGROEP VERKOOP & INSTALLATIE DRAADLOOS TELEFONIE :
GSM Draadloos alarmering systemen, GSM Antennes, WiFi & WLan Systemen, WLan Antennes, DECT Draadloos telefoontoestel, Portofoons o.a. PMR-446.
PRODUCTGROEP VERKOOP & LEVERING AUTOMOTIVE & AUTO MULTIMEDIA:
Voertuig Draadloos GSM Alarm systemen, Auto alarmering, Auto Radio CD, AutoRadio DvD, TFT Monitor, Achteruitrij Video Systemen.
PRODUCTGROEP VERKOOP & LEVERING BEVEILIGING :
Draadloos woning, auto en motor beveiliging, Video Bewaking camera’s en de videobeelden zijn zichtbaar via internet, Alarmering via GSM, GSM Alarm systemen.
   U bent van harte welkom bij onze EWK INTERNETWINKELS

Op deze pagina staat erg veel geschreven over de zakelijke aspecten van de onderneming.
De informatie en bijzonder uitgebreide uitleg op deze pagina, is noodzakelijk om onduidelijkheden of misverstanden voor de aankoop maar ook na de aankoop zoveel mogelijk te voorkomen. Mochten er desondanks nog vragen of onduidelijkheden bij u bestaan, onze technischedienst of ons verkoop-team staan altijd voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden.
Wij doen ten-alle-tijden ons uiterste best, om u als klant zo goed als mogelijk te informeren of te adviseren bij uw aankoop.
Bij vragen of problemen, mag u ons altijd benaderen of even aanspreken.

Wij zouden het heel erg leuk vinden, om u binnenkort als nieuwe klant bij een van onze te mogen verwelkomen.

Graag tot ziens en met vriendelijke groeten,
Namens EWK INTERNETWINKELSTelecom


OPENINGSTIJDEN
Maandag 09.00 - 17.00
Dinsdag 09.00 - 17.00
Woensdag 09.00 - 17.00
Donderdag 09.00 - 17.00
Vrijdag 09.00 - 17.00
Zaterdag gesloten
Zondag gesloten

EMAIL CONTACT

24 uur per dag via email bereikbaar
Via de Email, zijn wij 24 UUR PER DAG voor onze klanten bereikbaar.
Voor Al uw vragen of verzoeken voor Hulp, bij uw Problemen, bij Garantie of Retour, willen wij u vriendelijk vragen om eerst via de email contact met ons op te nemen.
Via de email gaan wij vervolgens uw vraag beantwoorden of uw probleem oplossen. Komen wij er samen via de email niet uit, dan nemen Wij Telefonisch contact met u op.
Uw vragen via email worden, doorgaans binnen een korte tijd, door ons beantwoordt.

Email contact

BESTEL - LIJN
TELEFONISCH BEREIKBAAR
Overdag installeren wij onze telefoons bij onze klanten
Daarom zijn wij overdag op beperkte tijden telefonisch bereikbaar
Wij vragen om uw begrip

Wij ontvangen gemiddeld maar 3x tot 5x telefoontjes per week en om onze verkoop prijzen laag te houden,
voor slechts 5x telefoontjes per week maken wij geen gebruik meer van een call center
Al uw vragen worden op werkdagen binnen 30 minuten via email door onze afdeling klantbeleving beantwoordt
Komen wij er samen via de email niet uit, dan nemen Wij zelf Telefonisch contact met u op.
Maandag niet bereikbaar
Dinsdag 8.00 - 8.30
Woensdag 8.00 - 8.30
Donderdag 8.00 - 8.30
Vrijdag niet bereikbaar
Zat - Zon niet bereikbaar
als wij in gesprek zijn met een klant op telefoon lijn 1
kunnen wij telefoon lijn 2 niet beantwoorden
Tot onze spijt komt u dan automatisch in de voice response terecht
071 - 711 02 53

Bestellen via de telefoon:
Als u bij een product wil bestellen, heeft het bestellen via onze internet-winkel onze voorkeur.
Als u niet de mogelijkheid heeft om via internet te bestellen, hebben wij een Bestel-lijn en de bestel-lijn is alleen voor het bestellen van telefoon toestellen.
Technische vragen, problemen of klachten kunnen uitsluitend via email worden verzonden.

Het is voor ons belangrijk om u als klant te voorzien van de goede informatie of het juiste advies en als u graag een levende persoon wil spreken, zou ik u graag uit willen nodigen om even telefonisch contact met ons op te nemen en al uw vragen worden op dat moment direct door ons beantwoordt.

Telefoon bestellijn

TELEFONISCH CONTACT

Telefonische Bereikbaarheid:

Wij zijn op Werkdagen tussen 10.00 - 12.00 uur telefonisch bereikbaar.
Wegens onze inmiddels drukker wordende montage werkzaamheden, is het niet altijd meer mogelijk om overdag voor onze klanten telefonisch bereikbaar te zijn of telefonisch bereikbaar te blijven.

De Terug-Bel Service:
De Terug-Bel-Service is er alleen voor Technische ondersteuning tijdens installatie en waarbij hulp via email niet volstaat.
Uw vragen over de Producten, de Bezorging, een Aankoop Advies, een Retour en de Garantie, de vragen verlopen via de email correspondentie.
Door besparing op de kosten van een telefonische helpdesk,
kunnen wij u de producten tegen uiterst scherpe prijzen aanbieden.
Voor Al uw vragen of verzoeken voor Hulp, bij uw Problemen, bij Garantie of Retour,
willen wij u vriendelijk vragen om eerst via de email contact met ons op te nemen.
Via de email gaan wij vervolgens uw vraag beantwoorden of uw probleem oplossen.
Komen wij er samen via de email echt niet uit,
dan nemen Wij Telefonisch contact met u op.
Telefonisch contact

AANKOOP ADVIES

Bij het geven van een goed advies, daarvoor is ervaring en vakkennis beslist noodzakelijk.
Mede dankzij de werkzaamheden bij   KPN Telecom   hebben wij 25 jaar ervaring met het adviseren en installeren van telefoontoestellen bij consumenten en bedrijven.
Telefoons voor senioren worden vaak gekocht door verzorgers, familieleden, kinderen of kleinkinderen.
Vanaf 2005 leveren en installeren wij telefoons bij senioren aan huis. Door onze inmiddels jarenlange ervaring in de praktijk situatie en de informatie van onze klanten, zoeken senioren een eenvoudig te bedienen telefoontoestel
- met grote en duidelijke toetsen
- eventueel een display met goed leesbare tekst.
- met duidelijk verstaanbaar geluid.
Senioren die op zoek zijn naar een Mobiel GSM toestel,
willen een toestel om in geval van nood of tijdens pechonderweg, te kunnen bellen voor een hulp aanvraag.
Senioren willen beslist geen GSM toestel met allerlei moderne snufjes.
Senioren zijn uitstekend in staat om zelf hun wensen over de bediening of het gebruik, kenbaar te maken.
Ons eenvoudige aankoop advies is:
om altijd en samen in overleg met de senior die het toestel gaat gebruiken, de juiste keuze voor een hulpmiddel te maken.
Onder elk product kunt u deze tekst vinden
Voor inzage en download van de gebruiksaanwijzing, kunt u er met de muis op klikken     
Heeft u vragen of heeft u twijfel over de juiste keuze voor een hulpmiddel ?
Neem dan even contact op met onze Klanten Service, voor een geheel vrijblijvend aankoop advies !

VEILIG KOPEN EN VEILIG BETALEN

Beveiligde internet verbinding :

Als professionele webwinkel, voldoet aan de allernieuwste eisen welke binnenkort in Europese regels zijn / worden vastgelegt.
Aan de goedkeuring en voor het gebruik van een beveiligings certificaat, wordt een bedrijf gecontroleerd en moet aan strenge eisen voldoen.
Om alvast klaar te zijn voor de nieuwe regels, maken al gebruik van een beveiligde internet verbinden.
De beveiligde internet verbinding geeft u de volledige zekerheid dat al uw vertrouwelijke informatie zoals uw betaal gegevens, niet kan worden afgeluisterd.
Beveilingtechnieken voor internetpagina's, wordt bovendien ook bij internet bankieren van uw bank gebruikt.
Een beveiligde internet verbinding kunt u in Explorer en Firefox herkennen aan HTTPS:// en het Hangslotje.


HULP BIJ HET BESTELLEN

Korte Gebruiksaanwijzing voor het bestellen van een product, in slechts 4 Stappen
Tot en met Stap 3, kunt u het bestel proces op elk gewenst moment onderbreken.
Maak uw keuze voor product

U gaat naar het Keuze Menu met de Fotoos van het product overzicht
KLIK met de muis op de Foto een product
U ziet dan de volledige Product informatie en omschrijving
U gaat naar het Keuze Menu met de Fotoos van het product overzicht
KLIK met de muis op de Foto van het product
KLIK op
U ziet dan de volledige Product informatie, de product omschrijving en de gebruiksaanwijzing
STAP - 1
KLIK op
U gaat Automatisch naar het Winkel-Mandje en daar staat uw bestelling klaar
STAP - 2
 
KLIK op UW GEGEVENS INVULLEN

Vul uw AchterNaam + Bezorg adres + Woonplaats + Email adres in
en Onderteken met uw Akkoord
Verzenden / activeren
bestellen is definitief u kunt niet meer onderbreken
KLIK op BESTELLING VERZENDEN

bestelling wordt naar ons Verzonden
STAP - 3

DIGITALE KASSABON DEZE KUNT U ZELF PRINTEN
deze kassabon kunt u printen en downloaden / opslaan naar uw eigen pc
via email ontvangt u de bevestiging van uw bestelling en een kopie van de Kassabon
STAP - 4
KLIK 1x op BESTELLING BETALEN  > >

uw bestelling betalen via uw eigen bank
Product(en) uit uw winkelmandje verwijderen
KLIK op Wis Product
product wordt verwijderd uit winkelmandje
Meer producten bestellen
   product 1x in Winkelmandje
   product 2x in Winkelmandje
   product 3x in Winkelmandje
KLIK op Terug naar Product Overzicht
u gaat terug naar Keuze Menu met de Foto's
KLIK op    Winkelmandje     bekijk de producten in uw winkelmandje
Bevestiging via Email
U ontvangt 3x een email bericht van
KASSABON EWKSHOP Email kopie van de kassabon + onze betaal gegevens + klantnummer
BEVESTIGING EWKSHOP Email informatie NA uw aankoop, annuleren, retour, reparatie
PAKKET IS VERZONDEN Email met link naar uw eigen TRACK & TRACE pagina
Vragen over uw pakket, kunt u contact opnemen met TNT of GLS
 
 

BESTELLEN

Bestellen in de winkel:
Bestellingen in gaan altijd per vooruitbetaling en met een overboeking gaat betalen snel en veilig.
De bestel procedure in onze winkels is voor jongeren en voor ouderen, heel eenvoudig gehouden.
- In de , maakt u een keuze voor een product welke u wil bestellen.
- Het winkelwagentje zorgt Automatisch voor de verwerking van het totaalbedrag en de BTW berekening.
- Op het bestelformulier vult u in: Email adres, uw Naam, het Bezorg adres en uw Woonplaats,
- Hoe u gaat betalen
- Uw ondertekenen dat u akkoord gaat met de Algemene- en bestelvoorwaarden.
- Als u klikt op
  BESTELLING VERZENDEN   dan wordt uw bestelformulier via email naar ons verzonden.
- Binnen 15 minuten ontvangt u via email een KASSA BON met daarin de levertijd van het door u bestelde product.
- De KASSA BON is tevens uw FACTUUR en er staat informatie in de email KASSA BON
- In de KASSABON staan ook onze BETAAL GEGEVENS zoals het BANK-REKENING-NUMMER.
- Indien u gebruik wil maken van garantie via de fabriek, adviseren wij u om de KASSA BON uit te printen en daarna zorgvuldig te bewaren.
- Om lange wachttijden te voorkomen, vragen wij u vriendelijk om binnen 5 werkdagen het bedrag op onze bank rekening te storten.
- Pas NA-DAT u via email van ons de KASSA BON hebt ontvangen, kunt u vervolgens het totaalbedrag overmaken naar ons rekeningnummer

Geen KASSA BON ontvangen:
Als u bij een product heeft besteld, ontvangt u automatisch een email bericht dat u bestelling door is ontvangen.
Ontvangt u geen email bericht, dan heeft u waarschijnlijk een fout gemaakt in uw email adres. Bij vermelden van een fout email adres,
ontvangt u Geen email KASSA BON en de betaal gegevens. Controleer daarom zorgvuldig of uw email adres juist is geschreven.
Als de Voorraad Status indicatie op onze pagina - Niet Leverbaar - staat, wordt uw bestelling Automatisch Geannuleerd.

Bedenktermijn:
Het aanbod zal tevens een bedenktermijn van tenminste acht (8) dagen inhouden, ingaande op het moment van uitreiking van de bestelling aan of namens de consument koper, tenzij anders overeengekomen, conform artikel 5 lid 3 van de Algemene bestel- leveringvoorwaarden.
- Bedenktermijn is uitsluitend en alleen bedoeld om de koper te beschermen tegen impulsieve aankopen.
- Bedenktermijn is dus - Niet bedoeld - om producten uit te mogen testen.
- Bedenktermijn is ook - Niet bedoeld - om te kunnen beoordelen of de gebruik's vriendelijkheid / nuttigheid van het product aan de wensen van de koper voldoet.
- Indien u een product wil proberen of een Aankoop op Proef,  moet u dit VOOR de aankoop en schriftelijk bij aanvragen.
- Bij retour zending conform de bedenktermijn van acht (8) dagen, dienen alle bij aflevering aanwezig zijnde toebehoren, mee retour gezonden te worden zoals:
- De originele Aankoop Bon,
- Het product zelf,
- Compleet en onbeschadigde verpakking,
- Alle interne en externe verpakingmateriaal,
- Alle meegeleverde documenten,
- Alle Aansluitmaterialen + Adapters.
- Het product moet door weer als nieuw verkoopbaar zijn.

Producten proberen of aankoop op proef:
Conform onze Algemene bestel-leveringsvoorwaarden, is er Geen mogelijkheid om de producten uit te mogen proberen.
Onder bepaalde voorwaarden of in bepaalde situaties en uitsluitend en alleen na schriftelijk goedkeuring, geven aan de koper toestemming om gedurende een vooraf schriftelijk vastgelegde en volgens individueel afgesproken periode, onder door op het moment van de transactie te bepalen voorwaarden danwel afspraken, een product te mogen testen (koop op proef). Deze afspraken worden in een aparte overeenkomst en altijd schriftelijk Voor de aankoop tussen en de koper vastgelegd en ook schriftelijke door bevestigt. Indien er geen schriftelijk overeenkomst tussen de koper en bestaat, is het niet mogelijk om producten te mogen testen of om producten uit te proberen. Op de lopende transactie(s), zijn altijd onze algemene voorwaarden van toepassing. U kunt via het Klanten Contact email formulier een gemotiveerde aanvraag indienen om voor koop op proef in aanmerking te mogen komen. Wij bieden tevens een mogelijkheid om hulpmiddelen gedurende een korte periode te huren.


KASSABON OF FACTUUR

KASSA BON of Factuur:

Als u bij een product heeft besteld, ontvangt u een online digitale Kassa-bon of Factuur.
Via de email met KASSABON / BEVESTIGING, ontvangt u tevens een kopie van de kassa bon.
Kassa bon of Factuur wordt slecht Eenmalig aan u verstrekt en de Kassa bon of Factuur kunt u zelf printen.
Als u van een papieren factuur of kopie wil ontvangen, berekenen wij €  17,50 voor de administratie en porti kosten.
In verband met de privacy wetgeving worden er geen Kassa bon of Factuur opgeslagen in ons systeem.


BESTELLING ANNULEREN

Bestelling Annuleren:
EWKTELECOM is een groothandel en distributeur en wij leveren uitsluitend aan bedrijven en instellingen. Bij levering aan bedrijven, instellingen, BV, NV, ZZP en Zelfstandige beroepen, dan is er geen sprake van annuleren

 

 BESTELLING BETALEN

Vooruitbetalen via uw eigen bank:
Bestellingen via onze gaan altijd per vooruitbetaling en met een overboeking gaat betalen snel en veilig.
U plaatst uw bestelling via internet en vervolgens ontvangt u automatisch een e-mail Bevestiging met daarin het totaalbedrag en onze betaal gegevens. In de e-mail Bevestiging, staat ook belangrijke informatie om even zorgvuldig door te lezen.
U kunt het bedrag van uw nota via de volgende methodes naar ons overmaken:
    
- betalen met internet-bankieren,
    -
betalen met een Papieren bank overschrijving kaart.
Om erg lange wachttijden voor andere klanten te voorkomen en om onze voorraadstatus op pijl te houden, vragen wij u vriendelijk om uw betaling graag binnen 5 werkdagen aan ons te voldoen.

Overschrijving tijdsduur:
Een betaling via internet van uw Bank naar onze Bank, is bij ons na ongeveer 60 minuten zichtbaar.
Betaling via een Papieren overschrijving, is na ongeveer 3 werkdagen op onze rekening bijgeschreven.

Vooruitbetalen via  
Dit is een winkel met producten speciaal gericht op de doelgroep van Senioren.
Senioren staan meestal wat 'wantrouwend' tegenover betalen met internet bankieren, zoals het betalen via ideal of paypal. De senioren hebben over het algemeen meer vertrouwen in de Papieren Bank Overschrijving kaart. Om deze reden zijn wij in 2007 gestopt met de mogelijkheid van het betalen via ideal of paypal.
Indien u gebruik wil maken van de elektronische betaling, kunt u de betaling eenvoudig overschrijven via internet bankieren van uw eigen bank.

Kosten Betaling via  
Naast de € 200,00 aansluitkosten, vragen de meeste banken gemiddeld tussen de € 30,00 en € 80,00 per maand voor een abonnement op iDEAL.
De banken brengen ook nog eens € 0,60 tot € 0,75 per Transaktie in rekening op uw betaling via iDEAL.
Al deze kosten worden door de winkels bij u als de consument in rekening gebracht en de kosten kunnen oplopen tot gemiddeld € 1,00 per transaktie of per klant.
Als u zelf de betaling via Internet Bankieren overschrijft naar onze rekening,
dan zijn er Geen Extra Transaktie kosten.
Het door u zelf betalen via Internet Bankieren,
dan is de verwerking net zo veilig en snel als uw betaling via iDEAL
Hierdoor houden wij onze kosten laag en kunnen wij u producten goedkoper aanbieden.
En zo betalen wij met z'n allen ook niet mee aan de Bonus van meneer de bank directeur.

Contant betalen:
Uitsluitend en alleen bij afhalen op ons afhaal kantoor, zie onder de Rubriek: "bestelling afhalen "

Rembours betalen:
Bij zendingen onder rembours berekenen wij € 25,00 voor de verzend en administratie kosten
Het bedrag van € 25,00 moet per vooruitbetaling worden voldaan en na ontvangst van uw betaling, wordt de Rembours zending naar u verzonden.
Rembours zending vallen Niet onder de 24 uur verzend-service.

Betalen op rekening:
Betaling op rekening is bij partikuliere consumenten, niet mogelijk.
De eerste 4 facturen gaan altijd op basis van contante betaling of per vooruitbetaling en betaling op rekening is alleen mogelijk na controle en goedkeuring van uw kredietwaardigheid waarbij wij een maximale betalingstermijn van vijf (5) dagen en een maximum factuur bedrag van € 200,00 hanteren.
Daarnaast brengen wij u 2% krediet beperking over het totaal factuurbedrag in rekening.
Zonder opgaaf van redenen kan beslissen om producten of diensten niet of niet meer op rekening te leveren.

  Betalen vanuit Belgie:
Betalingen vanuit Belgie, hier heeft u onze iBAN en BIC code nodig en deze codes staan al op uw Kassa bon.


VOORRAAD EN LEVERTIJD

Verzenden vanuit distributie centrum:

EWK-shop is een internetwinkel en op ons kantoor is er geen voorraad en zijn er geen producten aanwezig.
De voorraad, het beheer en het verzenden van de producten wordt centraal verzorgt vanuit het centrale distributie centrum.
Het distributie centrum is gevestigd in een andere woonplaats.

Levertijd:
Op het moment dat uw betaling is bijgeschreven op ons bank rekeningnummer,
Doet er alles aan om uw bestelling zo snel als mogelijk naar het opgegeven Bezorg adres te verzenden.

Alle producten die u bij kan bestellen zijn direct op voorraad of worden binnen enkele dagen geleverd.
De door aangehouden levertijd is maximaal 15 werkdagen vanaf de datum van bijschrijving van uw betaling en bij levertijden langer dan 15 werkdagen gaan wij vooraf direct in overleg met u als de klant. Zoals vermeld in de wet koop op afstand, moet de levering binnen 30 dagen plaatsvinden.
Tijdens het bestellen via de winkel staat in het email bericht met de gegevens voor het vooruitbetalen van uw aankoop bedrag, tevens de exacte informatie vermeld over de levertijd van het door u bestelde product. De levertijd gaat pas in NA het ontvangen van uw betaling.
Als bij de Voorraad Status indicatie in de winkel - Niet Leverbaar - staat vermeld,
dan ontvangt u - Geen email bericht - met daarin de Bevestiging en
Indien product - Niet Leverbaar - dan wordt uw bestelling Automatisch Geannuleerd.

Voor uw Attentie : een omruiling van een product, wordt afgehandeld als een nieuwe bestelling met de verzendkosten.
Op onze internet pagina ziet u bij de meeste artikelen als indicatie een stoplicht-symbool welke de levertijd van het betreffende product aangeeft.

Voorraad Status:
Door de krediet crisis bij de banken,
komt het voor dat onze leverancier of de importeur een beperkt aantal producten op voorraad heeft liggen.
bij elk product staat de levertijd vermeld
direct leverbaar   SNEL verzonden    na betaling
1 - 3 werkdagen   minder snel verzonden     na betaling
UITVERKOCHT   product is uitverkocht bij de leverancier
staat in besteling   product is besteld bij de leverancier
alleen op aanvraag   product wordt speciaal voor u besteld of gemaakt
wordt verwacht   product is nieuw en heeft een onbekende levertijd
Levertijd en voorraad is slechts een indicatie en hieraan kunnen Geen rechten worden ontleend.
door de economie in Europa, hebben onze leveranciers Minder producten op voorraad

PORTI KOSTEN
Uw bestelling wordt altijd per aangetekend en met Track&Trace verzonden.
Na onze unieke service om bij u Thuis uw telefoontoestel door ons te laten installeren, gaan wij per april 2007 bij een aantal producten en
welke zijn voorzien van het hier bovenstaande
'GEEN Portikosten logo' zonder portikosten naar u verzenden.
Dit heeft voor u als nieuwe of als onze vaste klant, een aantal voordelen :
- Nog voordeliger en comfortabel thuis winkelen, vanuit uw luie stoel,
- Tegen scherpe prijzen,
- Snelle levering en indien bij ons op voorraad, wordt uw bestelling binnen 24 uur naar u verzonden,
- Geen portikosten.
Portikosten:
vragen een vergoeding voor de portikosten.
De portikosten zijn € 3,00 en afhankelijk van uw order- of het goederen totaal bedrag van de bestelling.
- Bij een goederen totaal bedrag boven de € 200,00 dan berekenen wij geen portikosten.
-
Uw Attentie : een omruiling van een product, wordt afgehandeld als een nieuwe bestelling met berekening van de portikosten.

Transport verzekering + Track & Trace:
vragen een vergoeding voor de kosten per aangetekende post met Track & Trace. Om de producten tijdens verzending naar uw adres te verzekeren tegen vermissing, hebben wij een transport verzekering afgesloten. Tot een goederen totaal bedrag van € 200,00 vragen wij u eenmalig een kleine bijdrage vanaf slechts € 2,00 per zending. Bij een goederen totaal bedrag Boven € 200,00 en tot een gewicht van 5 kilo, is de transport verzekering tot een maximum bedrag van 5,00 per zending en de bijdrage is afhankelijk van de waarde van het product en het totaal gewicht van het pakket.

Verpakkingmaterialen:
Om producten tijdens het verzenden te beschermen, vragen een kleine vergoeding voor het gebruikte verpakking materiaal.
De verpakking & handeling kosten is minimaal € 1,00 en worden berekend aan de hand van het totaal gewicht en het volume van de zending.
- Bij een goederen totaal bedrag boven de € 200,00 dan berekenen wij geen verpakking & behandeling kosten.
-
Uw Attentie : een omruiling van een product, wordt afgehandeld als een nieuwe bestelling met berekening van de verpakking&handling kosten.

Bericht van verzending:
Pakketjes worden meestal overdag bezorgt.
Email wordt vaak 's avonds gelezen en het pakket is dan al bij u aangekomen.
Vanaf november 2007 versturen wij geen Status dat uw bestelling is Verzonden.
Zodra het pakket is verzonden, ontvangt u en NA 23.00 uur alleen nog een Track Trace nummer.

Moment van levering of installatie:
Alle leveringen afkomstig van vinden plaats via en worden per aangetekend post naar u verzonden. bezorgen uw bestelling overdag en op het door u aangegeven verzend adres. Mocht er overdag niemand op uw adres aanwezig zijn, dan kunt u de volgende dag(en) uw bestelling afhalen bij het dichtstbijzijnde postkantoor. Maar als uw werkgever het toestaat, kunt u de bestelling ook op uw werk laten afleveren. Het is ook mogelijk om uw bestelling op een ander adres te laten bezorgen, en weet u zeker dat u de bestelling snel ontvangt.

Minimum bestel bedrag:
Om als bedrijf kostendekkend te kunnen werken, hanteren wij een minimum bestel- of minimum goederen totaal bedrag van  € 50,00.
Dit minimum goederen totaal bedrag is exclusief verzendkosten en per bestelling.
Bestellingen met goederen totaal bedrag tot € 25,00, dan vragen wij u € 5,00 voor de administratie en behandelingskosten.
Bestellingen met goederen totaal bedrag tot € 30,00, dan vragen wij u € 2,00 voor de administratie en behandelingskosten.
Bestellingen met goederen totaal bedrag tot € 50,00, dan vragen wij u € 1,00 voor de administratie en behandelingskosten.
Bestellingen met goederen totaal bedrag Hoger dan € 50,00, dan berekenen wij Geen administratie en behandelingskosten.

VerwijderingsBijdrage + afvalheffing:
Vanaf 2009 brengen onze leveranciers op aantal producten VerwijderingsBijdrage ( STiBAT ) in rekening.
Wij zijn genoodzaakt om deze kosten door te berekenen aan onze klanten. Dit bedrag staat apart op uw factuur vermeld.
Verzendtarieven zie de informatie onder deze link.

tarieven nederland
Basis Pakket 0 - 10 kg 6,75
Aangetekend Pakket 0 - 10 kg 8,05
Verzekerd Pakket 0 - 10 kg 13,55

24 UUR VERZEND-SERVICE

verzend-service, is alleen op Werkdagen
Niet op Zaterdag en Niet op Zondag en Niet op Nationale en erkende feestdagen
Producten welke zijn voorzien van een Voorraad-Status Kleur GROEN, liggen in het distributie centrum op voorraad.
Wij kunnen deze producten na het ontvangen van uw betaling en
uitsluitend en alleen op de zelfde werkdag binnen 24 uur naar u verzenden.
    LET OP : Producten onder het minimum Bestel bedrag van € 30,00 en Producten uit een Na-levering,
vallen niet onder de 24 uur Verzend Service.
verzend-service werkt als volgt
Bijschrijving van uw betaling op Werkdagen VOOR 15.00 uur
Nadat u de KASSA BON heeft ontvangen, maakt u via internetbankieren het totaalbedrag naar onze bank rekening over.
Via elektronisch betaling, wordt dit bedrag op onze rekening bijgeschreven en
zorgen wij in samenwerking met voor de snelle verzending naar het door u opgegeven adres.
Bijschrijving van uw betaling op Werkdagen NA 15.00 uur
Deze bestellingen vallen vanzelf sprekend niet meer onder 24 uur verzend-service en
worden dan afgehandeld als een normale bestelling met onze standaard levertijd van 48uur
VOORRAAD STATUS
Indien het door u bestelde product door tijdelijk uitverkocht even niet meer bij ons op voorraad ligt, dan ontvangt u via email van ons een bericht
binnen welke termijn wij het product weer kunnen leveren. Uw bestelling blijft voor een periode van maximaal 15 werkdagen in ons systeem staan.
Pakketten voor de 24 uur verzend-service, worden dagelijks voor 20.00 uur ter verzending bij aangeboden of door bij ons afgehaald.

Verzend Service in het kort:
BETALING IS BIJGESCHREVEN VOOR 15.00 UUR VERZENDEN IS BINNEN 24 UUR EN MITS OP VOORRAAD
BETALING IS BIJGESCHREVEN NA 15.00 UUR VERZENDEN IS BINNEN 48 UUR EN MITS OP VOORRAAD

BEZORGEN DOOR  
 
Wanneer wordt het pakket bezorgt
Betaling bijgeschreven op Pakket Verzenden op Pakket bezorging op Bezorgtijden
Zaterdag voor 15.00 uur Maandag Dinsdag 9.00 en 20.00 uur
Zondag voor 15.00 uur Maandag Dinsdag 9.00 en 20.00 uur
Maandag voor 15.00 uur Dinsdag Woensdag 9.00 en 20.00 uur
Dinsdag voor 15.00 uur Woensdag Donderdag 9.00 en 20.00 uur
Woensdag voor 15.00 uur Donderdag Vrijdag 9.00 en 20.00 uur
Donderdag voor 15.00 uur Vrijdag Zaterdag 9.00 en 20.00 uur
Vrijdag voor 15.00 uur Maandag Dinsdag 9.00 en 20.00 uur
 
Bestelling en de bezorging:
In 90% wordt door    het pakket de andere dag bij u aangeboden.
Indien u --- Binnen 3 Werkdagen --- geen pakje door   aangeboden heeft gekregen, kunt het beste even --- zo snel als mogelijk --- contact met ons opnemen.
Wij kunnen dan bij    informeren waarom het pakketje nog niet bij u is aangeboden.
Als u niet thuis bent stopt de postbode een briefje bij u in de bus en moet u het pakket zelf op het postkantoor in uw woonplaats gaan afhalen !
U heeft hiervoor het    trackingnummer en een geldige legitimatie nodig, zoals een rijbewijs of ID kaart !
Het komt wel eens voor dat de postbode dit briefje 'vergeet' of het briefje tussen de kranten in uw brievenbus terecht komt.

Bestelling is door u geweigerd:
Indien het pakket door u aan de deur wordt geweigerd om aan te pakken ?
Dan verzend  het pakket retour naar de afzender en de kosten van deze retourzending,
worden door   volledig bij EWK in rekening gebracht.
Op dat moment mogen en brengen wij altijd de totale verzendkosten van de zending en de verzendkosten van retourzending + € 5,00 voor de behandelingskosten,
in mindering op de eventuele restitutie.
Indien u wil controleren wat de reden is van uw weigering, dan kunt u Zelf een Na-vraag indienen bij  
De verwerking van een na-vraag is Minimaal 15 werkdagen.

Bestelling is door u niet afgehaald:
Indien het pakket door u niet op het postkantoor wordt afgehaald ?
Dan verzend     en na 15 werkdagen, het pakket automatisch retour naar de afzender.
De kosten van deze retourzending, worden door    bij EWK-Shop volledig in rekening gebracht.
Op dat moment mogen en brengen wij altijd de totale verzendkosten van de zending en de verzendkosten van retourzending + € 5,00 voor de behandelingskosten,
in mindering op de eventuele restitutie.

Bestelling is onbezorgbaar:
Als de postbode een pakket niet op het door u opgegeven adres kan bezorgen of het pakket niet op uw adres afgeleverd kan worden ?
Dan verzend  het pakket retour naar de afzender en de kosten van deze retourzending, worden door   volledig bij
EWK-Shop in rekening gebracht. Uw bestelling komt in zijn geheel te vervallen en u mag daarna een nieuwe bestelling plaatsen.
Op dat moment mogen en brengen wij altijd de totale verzendkosten van de zending en de verzendkosten van retourzending + € 5,00 voor de behandelingskosten, in mindering op de eventuele restitutie.
Indien u wil controleren wat de reden is van de onbezorgbaar, dan kunt u Zelf een Na-vraag indienen bij   en de verwerking van een
na-vraag is Minimaal 15 werkdagen.

Bestelling is nog niet ontvangen:
Het komt voor dat klanten ons vragen, waarom er nog geen pakket op het bezorg adres is afgeleverd.
- Controleer zorgvuldig of uw betaling ook daadwerkelijk van uw rekening is afgeschreven.
- Zonder uw klantnummer, is het voor ons moeilijk om uw betaling en de status van uw bestelling, te controleren.
- Controleer of uw klantnummer op uw overschrijving staat vermeld.
- Zonder uw klantnummer - dan ontstaat er vertraging in de bezorging van uw bestelling.
Als uw betaling is afgeschreven, laat ons dan even de - Datum en Bank Rekening nummer weten -.

Bestelling is zoek:
Als een pakket bij   is zoek geraakt, dan kunt u een Na-vraag indienen bij   De verwerking van een na-vraag is Minimaal 15 werkdagen.
Tijdens de na-vraag periode, wordt een pakket door   in het verzend-depot opgeslagen en   heeft Geen toegang tot het pakket of Track en Trace informatie.
   is op geen enkele manier aansprakelijk voor foutenwelke zijn veroorzaakt in het sorteer proces bij  
   geeft geen schade vergoeding voor fouten welke zijn veroorzaakt in het sorteer proces bij  

Bestelling is bezorgt:
Als de bestelling bij u wordt aangeboden, wordt er altijd getekend voor het in ontvangst nemen.
Na ondertekening door u zelf of door een handelende derde, bent u de eigenaar en is niet meer verantwoordelijk voor het pakket.

Restitutie termijn:
Geheel Conform de wet koop op afstand, wordt een restitutie/ terug storting, binnen 30 dagen verwerkt.

Bestelling volgen:
Via TRACK & TRACE kunnen wij dagelijks zien waar uw pakket op dit moment is of wat er met u pakket is gebeurt.
Wij zijn op geen enkele wijze verantwoordelijk of aansprakelijk voor de fouten in de bezorging of fouten in de pakket sortering veroorzaakt door   .
VOLG UW PAKKET

BEZORGEN BUITENLAND

Verzendkosten naar Belgie:

Verzenden naar Belgie via track & trace transport, zijn de kosten tot een totaal gewicht vanaf 1 kilogram minimaal € 10,00.
U kunt uw bestelling ook laten afleveren op een adres vlakbij de grens in Nederland en dan zijn de kosten slechts € 8,00.

Betaling vanuit Belgie:
Betalingen vanuit Belgie, hier heeft u onze iBAN en BIC code nodig en deze codes staan al op uw Kassa bon.

Bezorgen in Belgie:
Bezorgtijd naar Belgie, is ongeveer 3 tot 4 werkdagen.

Bestellingen buiten Nederland & International shipping:
Om verzekeringtechnische redenen maar ook om redenen voor het geven van onze volledige technische support, leveren, verkopen of verzenden wij de door aangeboden producten alleen binnen Belgie en Nederland.
All our shipments we send with transport insurance and due high-costs we do not send or deliver our products to customers living outside the Netherlands.


AFHALEN

Uw bestelling afhalen op ons afhaal-kantoor:
Na een aanloop periode, verlopen inmiddels al de bestellingen via het internet.
Vanaf 2006 is er weinig tot geen gebruik gemaakt van de afhaal mogelijkheid. Wegens onze inmiddels steeds drukker wordende installatie werkzaamheden hebben we moeten besluiten om per 2008, de afhaal mogelijkheid voor partikulieren (tijdelijk) niet meer te continueren. Hierdoor krijgen wij meer mogelijkheden om onze intallatie werkzaamheden bij de senioren en thuiszorg klanten aan huis, verder uit te kunnen bouwen.
De procedure voor het afhalen van uw bestelling, werkt als volgt:
Wij hebben geen 'stenen winkel' of een showroom en ons magazijn / distributiecentrum, is in een andere woonplaats gevestigd.
Bij een bestel-bedrag vanaf 350,00 en na het maken van een afhaal afspraak, bieden wij de mogelijkheid om uw bestelling te komen halen op het afhaal-kantoor.
Ter controle en of uw product bij ons op voorraad ligt, bestel u eerst het product via onze internetwinkel en in de KASSA onder Opmerkingen geeft u duidelijk aan dat u de bestelling graag wil komen afhalen. Via email ontvangt u van ons de bevestiging van uw bestelling. In deze bevestiging staan onze betaalgegevens en of het product bij ons op voorraad is of de mogelijke levertijd. Op het moment dat uw betaling bij ons is bijgeschreven, staat het product voor u gereserveerd.
Na het ontvangen van uw betaling, wordt u telefonisch of via email benaderd om een afspraak met ons maken voor het af-halen van uw bestelling.
Onze tijd is kostbaar en wij vragen u vriendelijk om u aan de afhaal afspraak te houden of anders de moeite te nemen om even telefonisch af te melden als u verhinderd bent of niet kunt komen halen.
Het afhalen en de betaling van uw bestelling
Tijdens het afhalen op ons afhaal-kantoor, heeft het onze voorkeur de betaling via een vooruitbetaling per bank of per giro.
Het is Niet mogelijk om contant af te rekenen, wij hebben geen pin-automaat en ook geen geld wissel kassa.
UW ATTENTIE: Wij moeten de producten uit ons magazijn ophalen en om een teleurstelling te voorkomen, willen wij u vriendelijk adviseren om minimaal 48.00 uur voorafgaande aan de dag van het afhalen, alvast uw afhaal afspraak vast te leggen zodat het product voor u is gereserveerd.

Uw bestelling Na afspraak thuis laten bezorgen door onze eigen bezorgdienst: Dit is een experimentele service.
Speciaal en uitsluitend voor senioren en 60 plussers, hebben wij een mogelijkheid om uw bestelling door de eigen bezorgservice bij u thuis te laten afleveren. Deze manier van afleveren is uitsluitend binnen onze regio en gaat volgens afspraak. Er is Geen 2e bezorg poging.


SIMLOCK - PIN CODE - PUK CODE

Beltegoed van KPN of RABO Prepay

Losse prepaid kaarten hebben een verkoopwaarde prijs van € 15,00.
Het beltegoed op de kaart is € 4,00 en u krijgt € 6,00 als u de kaart heeft registreerd is totaal € 10,00 beltegoed.

Geldigheid beltegoed van KPN of RABO Prepay
Als u de telefoon gedurende 6 maanden niet heeft gebruikt, vervalt het nummer en ook het beltegoed.
Om te controleren of uw SIMKAART is vervallen, test de telefoon met een ANDERE en SIMLOCK VRIJ, SIMKAART.
Als de SIM en het telefoonnummer is vervallen, kunt u een nieuwe SIMKAART kopen.
Controleer ook even of uw simkaart niet op zijn kop in het toestel zit, zie hiervoor in de gebruiksaanwijzing.
Tot onze spijt kunnen wij u Niet helpen met een her-aansluiting van het nummer.
Voor de voorwaarden kunt u contact opnemen via : WWW.KPN.COM.

Controle beltegoed bij KPN of RABO Prepay
Zodra uw beltegoed onder de € 2,00 terecht komt, komt er een melding van de sprekende digitale dame.
De sprekende digitale dame zal u vragen om uw beltegoed tijdig op te waarderen.
Informatie over het opwaarderen van uw beltegoed, kunt u lezen op onze pagina met de handleidingen.
Voor uitgebreide informatie over prepaid, daarvoor kunt u contact opnemen via : WWW.KPN.COM.

Opwaarderen beltegoed bij KPN of RABO Prepay
Via deze link kunt u beltegoed KPN PREPAY OPWAARDEREN VIA INTERNET
Via deze link kunt u beltegoed RABO MOBIEL OPWAARDEREN VIA INTERNET
Vragen over Opwaarderen ? klik op deze link: INFORMATIE OVER OPWAARDEREN


SIMLOCK Code

De GSM telefoons worden door Altijd   - Zonder SIMLOCK-Code -  geleverd.
( tenzij anders aangegeven zoals bij de Emporia Life ).
De SIMLOCK Code zit op Uw SIMKAART in Combinatie met Uw GSM telefoon en moet altijd door uw eigen GSM provider worden verwijderd.
Tot onze spijt kunnen wij u Niet helpen met verwijderen van de SIMLOCK-Code(s).
Voor een overzichtvan de functies van elke GSM telefoon, Klik op deze link voor meer informatie.

PiN-CODE SIMKAART
Al de GSM telefoons worden door Altijd   - Zonder PiN-Code -  geleverd.
Tot onze spijt kunnen wij u Niet helpen met verwijderen van uw eigen PiN-Code(s).

PUK-CODE SIMKAART
De GSM telefoons welke zijn geleverd met een BELKAART worden door Altijd   - COMPLEET -  geleverd.
Bij de BELKAART zit altijd een instructie boekje en daarin een los kaartje en waarop uw PUK-Code(s) staat vermeld.
Het instructieboekje plus het kaartje met daarop de PUK-Code(s), moet u Zorgvuldig bewaren.
Bij Uw eigen verlies van deze gegevens, moet u zelf contact op nemen met uw GSM provider
Tot onze spijt kunnen wij u Niet helpen of bemiddelen bij het opvragen van PUK-Code(s).

Handenvrij bellen via GSM Netwerk
Telefoneren via GSM

- kan er tijdens het gesprek een echo op de lijn hoorbaar zijn.
- kan er tijdens het gesprek een 'krakende stem' of in technische termen 'spetteren' op de lijn hoorbaar zijn.
Dit is geen probleem van het toestel zelf maar komt door de verbinding van uw GSM provider ( geluid frequentie en bandbreedte ).
OORZAAK: komt vaak doordat het volume van de telefon te hoog staat of als het handenvrij geluid te hard staat.
ADVIES: Zet het volume 2 - 3 stapjes zachter en het 'spetteren of 'krakende stem' is dan in 98% opgelost
- Bij slecht kwaliteit van uw GSM verbinding, adviseren wij altijd om contact te zoeken met Helpdesk van uw provider.

Roaming GSM Netwerk
Via de klanten service van uw GSM provider kunt u de Roaming van uw SIMKAART uit laten zetten.
Raadpleeg hiervoor de internet pagina of helpdesk van uw eigen GSM provider.
Tot onze spijt kunnen wij u Niet helpen of bemiddelen met uw GSM provider.

Bereik van het GSM Netwerk
De GSM telefoons maken gebruik van een netwerk en het bereik wordt beinvloed door de omgeving waar u bent zoals:
- Het bereik kan per minuut verschillend zijn,
- Bent u Binnen in huis ?
- Bent u Buiten het huis ?
- Staat u stil of bent u in beweging ?
- Staat u onder Bomen of in een Bosrijke omgeving ?
- Bent u in een omgeving waar veel Beton ( flat gebouw ) of ijzer ( fabriekshal ) aanwezig is ?
- Andere factoren zoals invloeden van het weer in de vorm van regen en sneeuw,
- maar ook door atmosferische storingen.
- Bij slecht bereik van uw Telefoon, adviseren wij altijd om contact te zoeken met uw eigen GSM provider.
- Via de klanten service van GSM provider kunt u de Roaming van uw SIMKAART uit laten zetten.
- Het is inmiddels algemeen bekend, dat Orange, T-Mobile, Telfort en Tele2 in sommige gebieden een slechter bereik kunnen hebben.
- Voor het beste bereik van uw nieuwe telefoon
  adviseren wij onze klanten om gebruik te maken van : KPN MOBIEL - RABO MOBIEL - VODAFONE

Storing op het GSM Netwerk
Voor Storingen zoals Ruis, Echo, Stotterende verbindingen, Slechte verstaanbaarheid, Uit- of wegvallen en andere Netwerk gerelateerde proiblemen
In al deze en voorkomende gevallen moet u zelf contact opnemen met de klanten service van uw GSM provider.
Raadpleeg hiervoor de internet pagina of helpdesk van uw eigen GSM provider.
Tot onze spijt kunnen wij u Niet helpen of bemiddelen met uw GSM provider.


TELEFONEREN VIA DE CAI KABEL OF VIA INTERNET

Bereik van DECT draadloos telefoon
Het bereik van DECT wordt beinvloed door de omgeving waar u bent zoals:
- Het bereik kan per minuut verschillend zijn,
- Bent u Binnen in huis ?
- Bent u Buiten het huis ?
- Staat u stil of bent u in beweging ?
- Staat u onder Bomen of in een Bosrijke omgeving ?
- Bent u in een omgeving waar veel Beton ( flat gebouw ) of ijzer ( fabriekshal ) aanwezig is ?
- Andere factoren zoals invloeden van het weer in de vorm van regen en sneeuw,
- maar ook door atmosferische storingen.
- Bij slecht bereik van uw Telefoon, adviseren wij altijd om contact te zoeken met Service Afdeling van uw telefoon.

Telefoneren via de Kabel of via internet
- Als u internet + bellen gebruikt, kan er tijdens het gesprek een echo op de lijn hoorbaar zijn.
- Als u internet + bellen gebruikt, kan er tijdens het gesprek een 'krakende stem' of in technische termen 'spetteren' op de lijn hoorbaar zijn.
Dit is geen probleem van het toestel zelf maar komt door de verbinding van uw internet provider ( geluid frequentie en bandbreedte ).
OORZAAK: komt vaak doordat het volume van de telefon te hoog staat of als het handenvrij geluid te hard staat.
ADVIES: Zet het volume 2 - 3 stapjes zachter en het 'spetteren of 'krakende stem' is dan in 98% opgelost
- Informeer voor aankoop bij uw telefoonmaatschappij of Nummer herkenning werkt.
- Bij slecht kwaliteit van uw Telefoonlijn, adviseren wij altijd om contact te zoeken met Service Afdeling van uw provider.


KLANTEN SERVICE, HELPDESK EN TECHNISCHE-DIENST

HelpDesk en Technischedienst :

wegens onze drukke werkzaamheden geven wij m.i.v. januari 2009 Geen Technische Service of support meer op Consumenten producten.
Voor technisch advies of Hulp bij installatie de vragen over de Garantie of de Service van Consumenten producten,
kunt u contact opnemen met Service-desk van fabrikant of met de Service-desk van de importeur.


Het oplossen van uw probleem of uw speciale project, is voor onze technische-dienst een uitdaging.
Maar om te voorkomen dat onze technischedienst de gehele dag bezig zijn met beantwoorden van telefonische vragen, willen wij u vriendelijk verzoeken om puur technische vragen bij voorkeur via email naar ons te verzenden.

Voor alle vragen over het bestellen, uw betaling, onze producten & diensten en alle andere vragen of uw problemen,
vragen wij u om bij voorkeur via email contact met ons op te nemen.



TELEFOONTOESTEL LATEN INSTALLEREN
 
DIT IS EEN UNIEKE SERVICE BIJ AANKOOP VIA ONZE INTERNET WINKEL
Telefoon bij u thuis installeren, binnen ons werkgebied berekenen wij u Geen voorrijkosten !!!
Als TELECOM gelijktijdig en uitsluitend en alleen bij aankoop, de door u gekochte telefoon bij u thuis mag installeren en uw woonplaats is binnen het licht-groen gekleurde gebied, zoals op het landkaartje,
dan berekenen wij aan u als klant
GEEN voorrij-kosten. Er wordt bij u als klant alleen een uurtarief in rekening gebracht en ons uurtarief is verrassend voordelig. Speciaal voor 60 plussers hanteren wij een senioren vriendelijk uurtarief zonder bijkomende en zonder extra kosten.
Onze prijzen zijn altijd exclusief de door ons gebruikte aansluit materialen zoals verlengkabels, extra aansluitpunten of bevestigings materiaal.
Bij u thuis de telefoon installeren, kan in overleg met u 's avonds en ook op zaterdag.

Als wij alleen uw telefoontoestel bij u aan huis bezorgen en zonder te mogen installeren, dan vragen wij minimaal 7,50 voor de bezorgkosten.

Telefoon installeren buiten ons werkgebied:
Als uw woonplaats in het donker-groen gekleurde gebied ligt en zoals getoonde op het landkaartje, dan brengen wij bij u altijd in rekening :
35,00 voorrijkosten + een uurloon tarief en een vaste vergoeding per gereden kilometer.
Voor prijzen bij plaatsing van apparatuur buiten het gebied zoals getoonde op het totale landkaartje, kunt u uitsluitend schriftelijk aanvragen.

Als u een keuze maakt om tijdens de aankoop en bij aflevering de plaatsing en installatie van de producten door TELECOM te laten verzorgen, dan bent u er altijd van verzekerd, dat u een goed werkend product krijgt afgeleverd.


RETOUR OF REPARATIE AFHANDELING

Voorkom onnodige kosten:

Bij elk product is een duidelijke gebruiker handleiding aanwezig.
Wij raden u aan de gebruiker handleiding zorgvuldig door te lezen, alvorens u verzoekt om een Reparatie.
Uit ervaring weten wij dat 98% van de problemen, met behulp van de gebruiker handleiding kan worden opgelost !

Levering en installatie:
begrijpt hoe belangrijk het is om te zorgen dat de klant zonder zorgen gebruik kan blijven maken van zijn gekochte apparatuur. Daarom heeft een eigen en vakkundige technische-dienst. Hiermee bied , in tegenstelling tot de meeste andere internet winkels, u als klant de unieke mogelijkheid om de bij gekochte apparatuur, bij u thuis te laten installeren en deze apparatuur door te laten onderhouden. Het door bij u thuis laten installeren, gaat volgens een vergoeding op basis van arbeidsloon. Onze arbeidsloon bestaat uit een vast uur-tarief en wordt ten alle tijden per hele uren aan u als klant doorberekend, tenzij vooraf schriftelijk met u als de klant en in overleg met anders is overeengekomen / afgesproken.

Beschadiging Verpakking:
Pakketten met een dusdanig beschadigde verpakking dat redelijkerwijs mag worden aangenomen dat de inhoud ook schade heeft opgelopen, mogen en behoren geweigerd te worden tijdens het in ontvangst nemen. Controleer bij twijfel hierover de inhoud gezamenlijk met de bezorger.

Vermissing, niet compleet & DOA:
De koper verplicht zich er toe de inhoudelijke van de verpakking direct te controleren en wanneer de inhoud is beschadigd als mede verschillen in hoeveelheid, gewicht, samenstelling of kwaliteit tussen de afgeleverde producten en de daarvoor op de orderbevestiging en/of factuur gegeven beschrijving,
moet koper dit uiterlijk binnen 24 uur na levering schriftelijk of via email aan te melden.

Uw controle direct bij aflevering:
De koper is verplicht de producten onmiddellijk na aankomst op de plaats van bestemming of, indien dit eerder is, na ontvangst door hemzelf of door een in zijn opdracht handelende derde, nauwkeurig te (doen) inspecteren. Eventuele reclames over gebreken aan de producten die zijn te wijten aan materiaal of fabricage fouten, moeten uiterlijk binnen zeven (7) dagen na aankomst van de producten schriftelijk of via email aan worden gemeld.
Gebreken, die redelijkerwijs niet binnen de bovengestelde termijn hadden kunnen worden geconstateerd,
moeten onmiddellijk na constatering en uiterlijk binnen veertien (14) dagen na aankomst van de producten schriftelijk of via email aan worden gemeld.

Onderzoek kosten:
- Bij elk product is een duidelijke gebruikers handleiding aanwezig.
- Alvorens u verzoekt om een Reparatie, raden wij u aan de gebruikers handleiding zorgvuldig door te lezen.
- Uit ervaring weten wij dat 98% van de vragen of problemen, hiermee kan worden opgelost.
- Indien uw probleem wordt veroorzaakt door een bedien of door een gebruikers fout, berekenen wij altijd Minimaal 30,00 voor de onderzoek kosten
  en daar bij komt de retour-verzendkosten naar uw adres.
- Indien de reparatie conform de garantie voorwaarden, vervalt de onderzoek kosten.
- De onderzoek kosten en de verzendkosten, moeten door koper per vooruitbetaling worden voldaan.
- Indien de onderzoek kosten door koper niet per vooruitbetaling worden voldaan, kunnen wij uw aanvraag niet in behandeling nemen.

Garantie termijn:
In beginsel geldt voor geleverde producten de garantie termijn van tenminste twaalf (12) maanden en onder de voorwaarden zoals deze door de fabrikant van het desbetreffende product wordt vastgesteld. Indien de afgeleverde zaak niet aan de overeenkomst beantwoordt, dan dient consument koper binnen een termijn van zeven (7) dagen na ontdekking hiervan, schriftelijk in kennis te stellen.
  - Onder de standaard garantie vallen;  Gebreken aan de producten die zijn te wijten aan materiaal fouten welke zijn ontstaan tijdens fabricage.
  - Onder garantie vallen niet;  Indien door het gebruik de slijtage aan het product, als normaal kan worden beschouwd.
Accu en/of de acculader en/of adapter,
- de accu en/of batterij zijn een verbruiksartikel en gedurende het gebruik, ontstaat er slijtage aan de accu of de batterij.
- Voor de accu of de acculader en/of adapter hanteren een omruil regeling
  van maximum (zestig) 60 dagen na de aankoop datum, dan is de vervanging op basis van de kostprijs en exclusief de verzendkosten.
- Wanneer de accu langer dan (zestig) 60 dagen vanaf de aankoop datum door koper in gebruik is geweest,
  valt deze buiten de omruil regeling en kan de koper een nieuwe accu bestellen.
- Het is voor de koper en na de aankoop datum, slechts (eenmalig) 1x mogelijk om gebruik te kunnen maken van de omruil regeling
  voor vervanging van de accu of acculader.
- Garantie is persoonlijk en Niet overdraagbaar aan derden.
Afspraken met onze fabrikanten
Om u als klant een snelle garantie afhandeling aan te kunnen bieden, hebben wij afspraken gemaakt met onze fabrikanten, de beoordeling en afhandeling wordt daarom volledig verzorgt door de fabrikant zelf. De contact gegevens van de fabrikant, kunt u terug vinden in de gebruikers handleiding. Voor garantie afhandeling heeft u onze AANKOOP NOTA nodig die wij u via de email bevestiging hebben verzonden. Tevens adviseren wij u en gedurende de garantie periode om de originele verpakking Compleet en zorgvuldig te bewaren. Wij geven u het advies om reparaties / RMA zendingen altijd per aangetekende post te versturen naar het aan u opgeven adres van de Service-Afdeling.
is Geen partij bij de beoordeling en afhandeling van de reparatie en kan tevens geen invloed uitoefenen op de duur van de reparatie.


Help tijdens de installatie en voor Garantie:
Voor Help van een Service-Afdeling en ook voor de Garantie afhandeling via de fabrikant, staan hieronder de contact gegevens.
De Service-Afdeling zijn gespecialiseerd in uw telefoon toestel en kunnen u voorzien van vakkundige informatie en hulp tijdens uw installatie.
Binnen de garantie periode, kan de service afdeling zorgen voor snelle omruiling en/of reparatie van uw telefoon toestel.
In de meeste gevallen, heeft u binnen enkele dagen een werkend toestel terug ontvangen.
Klik hier voor Service Center
Keuringeisen van de producten:
Alle door ons verkochte telefoons en overige apparatuur zijn volgens CE richtlijnen gekeurd voor gebruik binnen de EU. De producten voldoen aan alle keuringeisen voor stralingsnormen, RFD, RFI, SAR, alle gangbare standaardwaardes en de KPN aansluitfactor (FCC / CEPT APPROVED). Voor meer informatie raadpleeg de gebruiksaanwijzing of neem contact op met de fabrikant / importeur van het desbetreffende product.
  Leveringsvoorwaarden op speciale producten of speciale diensten:  
Producten welke in opdracht van de klant en met afwijkende specificaties of producten welke door speciaal voor de klant worden gefabriceerd of in opdracht van de klant door worden samengesteld danwel in opdracht van de klant worden besteld,
op al deze producten hanteren afwijkende garantie bepalingen of afwijkende aankoop voorschriften conform artikel 6 lid 7 van de algemene leveringsvoorwaarden.
Op al de in opdracht van de klant gemaakte of volgens afwijkende danwel volgens speciale specificaties of volgens de wensen danwel zijnde niet volgens de standaard specificaties gemaakte producten danwel in opdracht van de klant afgestemde diensten of speciale bestellingen, hanteren de standaard regel, Geen geld terug garantie. De reden van dit afwijkende regelement is, dat speciaal door en op verzoek van de klant gemaakte of op de wensen van de klant afgestemde producten danwel op de klant afgestemde maatwerk diensten, danwel voor of namens de klant bestelde producten, voor niet meer geschikt zijn voor de verkoop als zijnde en vallende onder een standaard product.
De producten die onder dit regelement vallen, kunt u in de prijslijst herkennen aan dit Waarschuwings symbool
Inzage van de Algemene bestel-leveringsvoorwaarden Door uw gebruik van de EWK internetwinkel, betekent dat u onze Algemene bestel- leveringsvoorwaarden accepteert.

REPARATIE FORMULIER

Klantnummer of Klant-ID:
Voor het aanmelden van een Reparatie of Retour, heeft u Altijd uw Klantnummer nodig. Het Klantnummer staat op uw Factuur en tijdens uw aankoop, heeft u de factuur via email ontvangen.

Voorkom onnodige kosten:
Bij elk product is een duidelijke gebruiker handleiding aanwezig.
Wij raden u aan de gebruiker handleiding zorgvuldig door te lezen, alvorens u verzoekt om een Reparatie.
Uit ervaring weten wij dat 98% van de problemen, met behulp van de gebruiker handleiding kan worden opgelost !

Service en Reparatie:
Voor Help van een Service-Afdeling en ook voor de Garantie afhandeling via de fabrikant, staan hieronder de contact gegevens.
De Service-Afdeling zijn gespecialiseerd in uw telefoon toestel en kunnen u voorzien van vakkundige informatie en hulp tijdens uw installatie.
Binnen de garantie periode, kan de service afdeling zorgen voor snelle omruiling en/of reparatie van uw telefoon toestel.
In de meeste gevallen, heeft u binnen enkele dagen een werkend toestel terug ontvangen.

Aanvraag van Reparatie:
- Al onze producten worden voor verzending door zorgvuldig getest en gecontroleerd op juiste werking.
- De pakjes worden per post naar u verzonden en u moet als eerste controleren of het product in goede staat bij u is aangekomen.
- Nadat u het product heeft uitgepakt, sluit u het product conform de instructies uit de gebruiksaanwijzing aan en u controleert vervolgens
  of het product goed functioneert zoals de spraak, het geluid het nummerkiezen of de video beelden.
- Problemen die na of tijdens het uitpakken en tijdens uw eigen controle op juiste werking van het product door u worden geconstateerd,
  deze
dient u binnen 24 uur bij voorkeur via email aan ons te melden. Nadat wij uw bericht hebben ontvangen, gaan wij via de email
  of via telefonisch contact met u in overleg om uw probleem op te lossen.
- Problemen die zich voordoen
Na 5 dagen en binnen de garantie periode, deze dient u zelf aan te melden bij de service en garantie
  afdeling van de fabrikant van uw product en het adres of telefoonnummer kunt u vinden in de gebruiksaanwijzing van uw product en op
  deze pagina onder de rubriek Service & Garantie op verzoek kan deze gegevens door ons aan u worden verstrekt.
- Zonder onze schriftelijke toestemming, accepteren wij geen retour zendingen zoals rembours of aangetekende pakketjes.
- Niet aangekondigde of door ons vooraf goedgekeurde RMA / RETOUR zendingen, sturen wij retour naar de afzender.

Verzenden van Reparatie:
Reparaties worden uitsluitend geaccepteerd en in ontvangstgenomen wanneer de zending vooraf en schriftelijk zijn aangemeld en wanneer er is voldaan aan deze voorwaarden.
De Niet vooraf aangemelde Reparatie zending, gaan zonder pardon retour naar de afzender.

- Alle kosten voortvloeiend uit het niet voldoen aan deze voorwaarden worden verhaalt op de afzender.
- De reparatie moet voorzien zijn van een
Duidelijke klacht omschrijving.
- Indien de waarde, de restwaarde of de aanschafprijs van het product lager is dan € 30,00, zijn de reparatie kosten hoger dan de waarde van het product.
- Het product dient degelijk verpakt en bij voorkeur in een doosje, terug gestuurd te worden.
- Het doosje moet duidelijk voorzien zijn van het REPARATIE nummer.
- Het doosje moet duidelijk voorzien zijn van een afzender.
- De zending dient u per aangetekende post te versturen.
- De kosten van de retour zending, komen geheel voor rekening van de koper.
- De kosten van de retour zending herroepingrecht inzake de afkoelingsperiode, komen geheel voor rekening van de koper.
- De kosten van het terugzenden wegens defect en/of garantie afhandeling en/of reparatie, komen geheel voor rekening van de koper.
- De kosten van het terugzenden wegens door koper gemaakte fout(en) in zijn bestelling, zijn geheel op kosten van de koper.
- Afwijkingen van deze voorwaarden kunnen leiden tot een verminderde restitutie, waarbij alle onkosten die gepaard zijn met deze afwijkingen
  zullen worden verhaald op de afzender en tevens is de koper 5,00 aan administratiekosten / behandelingskosten verschuldigd aan het bedrijf.
- De volledige wets artikelen en omschrijvingen kunt u lezen in onze algemene bestel- en leveringsvoorwaarden.

Onderzoek kosten:
- Bij elk product is een duidelijke gebruikers handleiding aanwezig.
- Alvorens u verzoekt om een Reparatie, raden wij u aan de gebruikers handleiding zorgvuldig door te lezen.
- Uit ervaring weten wij dat 98% van de vragen of problemen, hiermee kan worden opgelost.
- Indien uw probleem wordt veroorzaakt door een bedien of door een gebruikers fout, berekenen wij altijd Minimaal 30,00 voor de onderzoek kosten
  en daar bij komt de retour-verzendkosten naar uw adres.
- Indien de reparatie conform de garantie voorwaarden, vervalt de onderzoek kosten.
- De onderzoek kosten en de verzendkosten, moeten door koper per vooruitbetaling worden voldaan.
- Indien de onderzoek kosten door koper niet per vooruitbetaling worden voldaan, kunnen wij uw aanvraag niet in behandeling nemen.

Service contract:
Alleen gelijktijdig met de plaatsing en aflevering van de door geleverde en door geinstalleerde apparatuur, is er een mogelijkheid om voor de duur van minimaal 12 maanden, een service-contract bij af te sluiten. Een van de grote voordelen van het service contract is, dat defecte apparatuur kosteloos door ons worden vervangen voor hetzelfde of een gelijkwaardig apparatuur en mits bij ons voorradig. Het service-contract bestaat uit een vaste vergoeding per 12 maanden en welke jaarlijks vooraf moet worden voldaan en dit service-contract kan door u als klant jaarlijks worden verlengt. Indien u van dit service contract gebruik wil maken, kunt u voorafgaande aan uw opdracht of aankoop, telefonisch informeren naar de mogelijkheden voor het afsluiten van een service-contract en wat in uw geval daarvoor de jaarlijkse vergoeding zal zijn.

geeft uitsluitend en alleen service en garantie op de bij  gekochte producten, rand- apparatuur en diensten.

Inzage van de Algemene bestel-leveringsvoorwaarden Door uw gebruik van de EWK internetwinkel, betekent dat u onze Algemene bestel- leveringsvoorwaarden accepteert.
Opsturen van een Reparatie
Klik hier voor reparatieformulier

ACCU - ACCU LADERS & ADAPTERS

ACCU of ACCU-LADER:

- Accu en/of batterij zijn een verbruiksartikel en gedurende het gebruik, ontstaat er slijtage aan de accu of de batterij.
- Levensduur van Batterijen / accu is slechts een indicatie en consument koper kan geen enkel recht doen gelden.
- Accu of Batterij, zijn verbruik artikelen en vallen Niet onder de garantie.
- Accu-lader of Adapter, zijn verbruik artikelen en vallen Niet onder de garantie.
- Voor de accu of de acculader en/of adapter hanteren een omruil regeling
  van maximum (dertig) 30 dagen Na de eerste aankoop datum, dan is de vervanging op basis van de kostprijs en daarbij komen de verzendkosten.
- Wanneer de accu langer dan (dertig) 30 dagen Na de eerste aankoop datum door koper in gebruik is geweest,
  valt deze buiten de omruil regeling en kan de koper een nieuwe accu bestellen.
- Het is voor de koper en Na de eerste aankoop datum, slechts (eenmalig) 1x mogelijk om gebruik te kunnen maken van de omruil regeling
  voor vervanging van de accu of acculader.
- Garantie is persoonlijk en Niet overdraagbaar aan derden.

NIEUWE ACCU:
Voor nieuwe of vervang accu binnen de garantie periode, kunt u contact opnemen met het service center of u kunt een nieuwe accu bestellen in de webshop.
LiON ACCU GEBRUIKSAANWIJZING
Vanwege hun hoge energie dichtheid, worden Lithium-ion accu's tegenwoordig steeds vaker in consumenten elektronica gebruikt.
Er kleven echter ook een paar nadelen aan dit type accu. Omdat er een regelsysteem aan gekoppeld moet zijn, is dit type accu vaak specifiek voor een apparaat gemaakt, in tegenstelling tot bijvoorbeeld nikkel-metaalhydride-accu's (NiMH). Dit regelsysteem controleert de spanning, om een te diepe ont-lading van de accu te voorkomen.
Diepe ontlading gebeurt, wanneer de accu tijdens het gebruik veel te leeg is geraakt of ongebruikt heeft gelegen zonder op te laden.
Een te diepe ontlading heeft interne beschadiging van de accu tot gevolg.
Het regelsysteem zorgt ervoor dat de stroomvoorziening wordt gestopt wanneer de interne accu spanning te laag is worden.
Een ander nadeel is, dat de Li-ion accu continu zijn capaciteit verliest, ook al wordt hij niet gebruikt !
Dit verlies is groter bij hogere temperaturen en het afbraak proces wordt versterkt wanneer de accu volledig is opgeladen.
ATTENTIE: De accu mag niet helemaal worden ontladen, omdat de batterij dan onherstelbaar kan worden beschadigd.

RETOUR BINNEN BEDENKTERMIJN

Klantnummer of Klant-ID:
Voor het aanmelden van een Reparatie of Retour, heeft u Altijd uw Klantnummer nodig.
Het Klantnummer staat op uw Factuur en tijdens uw aankoop, heeft u de factuur via email ontvangen.

Verpakkings materiaal bewaren:
Om de retour binnen de bedenktermijn soepel te laten verlopen bent u wettelijk verplicht om zorgvuldig om te gaan met de verpakking van het product.
Het is bovendien verstandig om gedurende de gehele garantie periode de volledige verpakking en de aankoopbon zorgvuldig te bewaren.
Bij een technisch gebrek binnen de garantie periode, zal een omruiling met complete verpakking veel sneller en soepeler verlopen.

Bedenktermijn:
EWKTELECOM is een groothandel en distributeur en wij leveren uitsluitend aan bedrijven en instellingen.
Bij levering aan bedrijven, instellingen, BV, NV, ZZP en Zelfstandige beroepen, dan is er geen sprake van een bedenktermijn


Ruiling van een product:
Voor uw Attentie
: Wij bieden geen mogelijkheid om zonder onze toestemming producten te mogen proberen ( Zie onder Aankoop op Proef ).
- Een ruiling van een product op verzoek van de koper consument, wordt behandeld zoals vermeld onder Retouren en conform de algemene voorwaarden.
- Een ruiling wordt afgehandeld als een nieuwe bestelling met berekenen van de verpakking en de verzendkosten.
 
Leveringsvoorwaarden op speciale producten of speciale diensten
Producten welke in opdracht van de klant en met afwijkende specificaties of producten welke door speciaal voor de klant worden gefabriceerd of in opdracht van de klant door worden samengesteld danwel in opdracht van de klant worden besteld,
op al deze producten hanteren afwijkende garantie bepalingen of afwijkende aankoop voorschriften conform artikel 6 lid 7 van de algemene leveringsvoorwaarden.
Op al de in opdracht van de klant gemaakte of volgens afwijkende danwel volgens speciale specificaties of volgens de wensen danwel zijnde niet volgens de standaard specificaties gemaakte producten danwel in opdracht van de klant afgestemde diensten of speciale bestellingen, hanteren de standaard regel, Geen geld terug garantie. De reden van dit afwijkende regelement is, dat speciaal door en op verzoek van de klant gemaakte of op de wensen van de klant afgestemde producten danwel op de klant afgestemde maatwerk diensten, danwel voor of namens de klant bestelde producten, voor niet meer geschikt zijn voor de verkoop als zijnde en vallende onder een standaard product.
De producten die onder dit regelement vallen, kunt u in de prijslijst herkennen aan dit Waarschuwings symbool
Inzage van de Algemene bestel-leveringsvoorwaarden Door uw gebruik van de EWK -Shop, betekent dat u onze Algemene bestel- leveringsvoorwaarden accepteert.
 

RESTITUTIE VAN HET AANKOOP BEDRAG

Restitutie termijn:

Geheel Conform de wet koop op afstand wordt een restitutie of terug storting, binnen 30 dagen verwerkt.

Restitutie aankoop bedrag:
Restitutie van het aankoopbedrag is op basis van de staat waarin wij het product van u terug ontvangen.
Als een algemene richtlijn, hanteren wij hiervoor de onderstaande tabel.

Re-Stock fee:
Het komt spijtig regelmatig voor dat wij producten niet compleet of slordig van de klant retour ontvangen.
Wij moeten de producten vervolgens controleren en her-verpakken zodat product wederom geschikt is voor de verkoop.
Om als bedrijf kostendekkend te kunnen werken, zien wij ons genoodzaakt om in deze voorkomende gevallen minimaal € 5,00 en tot een maximum van 25,00 re-stock kosten in rekening te brengen. Vanzelfsprekend doen wij dit in overleg en geven u eenmalig de gelegenheid om het retour gestuurde product als nog compleet te maken.


Inzage van de Algemene bestel-leveringsvoorwaarden

HEEFT U EEN KLACHT OF PROBLEEM

Zoals in ieder bedrijf en daar waar wordt gewerkt, wordt wel eens een fout gemaakt.
Ondanks dat wij onze uiterste best doen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, kan het voor komen dat u niet tevreden bent over een product, over onze levertijd, over onze internetwinkel of over onze service. In dat geval kunt u een klacht bij ons indienen. Hoe de procedure voor de klachtenafhandeling bij is geregeld, kunt u hier lezen.
Op welke manier kunt u een klacht bij ons indienen of een probleem bij ons aanmelden?
Indien u een klacht heeft, laat het ons weten. Alleen dan kunnen wij uw klacht verhelpen en er van leren. Omdat wij heel zorgvuldig met klachten van de klant om willen gaan, kunnen wij tot onze spijt uw klacht of probleem Niet mondeling of telefonisch afhandeling.
U kunt uw klacht bijn Voorkeur via het Email contact formulier of schriftelijk per brief bij ons indienen. Wij vragen u daarbij om uw probleem vooral Kort en Bondig op te schrijven.
Zodra wij de klacht of probleem van u hebben ontvangen, wordt deze in behandeling genomen en uiterlijk binnen veertien (14) dagen ontvangt u van ons een schriftelijke reactie dat wij uw klacht hebben ontvangen en op welke manier wij uw klacht verder in behandeling gaan nemen.
Binnen een termijn van dertig (30) dagen, komen wij met een passende oplossing. Indien de consument koper weigeren of niet volledig wil meewerking bij het oplossen van een probleem, op dat moment kan uw klacht niet in behandeling worden genomen en leggen wij deze terzijde.
De medewerkers van EWK- hanteren tijdens de schriftelijke communicatie met de klant, correcte omgangsvormen. Wij vinden het bijzonder plezierig als onze klanten tijdens hem of haar communicatie, ook correcte omgangsvormen hanteren en waarvoor onze dank.

Inzage van de Algemene bestel-leveringsvoorwaardenDoor uw gebruik van de EWKSHOP, betekent dat u onze Algemene bestel- leveringsvoorwaarden accepteert.
Klachten of een Probleem worden uitsluitend en conform onze Algemene bestel-leveringsvoorwaarden afgehandeld.
Uitgebreide informatie over het behandelen van klachten , kunt u ook vinden in de Algemene bestel -leveringsvoorwaarden.

VOORWAARDEN BIJ DE VERHUUR VAN THUISZORG PRODUCTEN

Voor een tijdelijke verpleeg oplossingen bijvoorbeeld bij thuis revalidatie, is het mogelijk om tegen een vaste vergoeding de aangepaste telefoon toestellen of speciale en vaak kostbare apparatuur bij TELECOM te huren.
De minimale aaneengesloten huurperiode is 30 werkdagen (4 weken). De huurprijzen zijn altijd exclusief abonnementen of batterijen.
Bij verhuur van de telefoons of thuiszorg paging apparatuur, berekenen wij installatie / administratiekosten. Bij kostbare apparatuur vragen wij vooraf een zekerheidstelling in de vorm van een bedrag als borgsom. De hoogte van deze borgsom, is altijd gelijk aan de aanschafprijs van het product. Aan het einde van de huurperiode en na inlevering van de in goede staat verkerende apparatuur, krijgt u de borgsom met aftrek van de huurprijs + de administratiekosten, terug gestort op uw bank of giro rekening. Bij een eenmallig korte periode van verpleging of revalidatie in de thuiszorg situatie, bespaart u op de kosten voor de aanschaf van de vaak kostbare apparatuur.
De telefoons of thuiszorg apparatuur welke op dit moment voor verhuur door ons worden aangeboden zijn :



PRIVACY BELEID & COOKIE
Klik hier voor Privacy en Cookie informatie

ZORGVERZEKERING EEN VERGOEDING AANVRAGEN VOOR DE HULPMIDDELEN

Het is afhankelijk van uw zorgverzekeraar en uw type verzekering, want er zijn mogelijkheden om gebruik te maken van de restitutieregeling. Bovendien is het mogelijk om in aanmerking te komen voor belastingaftrek bijzondere ziektekosten.

GROOTHANDEL EN DE AFNEMERS VAN ONZE PRODUCTEN EN DIENSTEN

Een aantal van onze zorg-producten leveren wij tegen groothandelprijzen aan:
- het bedrijfsleven waaronder grote en kleine ondernemingen en detailhandel,
- dienstverlening,
- thuiszorg stichting,
- verzorging sector,
- freelancer,
- zelfstandige met een vrij beroep,
- startende internetwinkel.
- zzp.
- bedrijven / instellingen.

Offertes
Bij uw aankoop van meerdere producten en van het zelfde model of type, mag u voor een prijsafspraak altijd even contact opnemen met onze afdeling verkoop. Wij maken alleen offertes bij installatie van de bij ons gekochte apparatuur. , is een onderneming met korte en duidelijke beleidslijnen, daarom bij ons geen rompslomp van het invullen van aanvraag formulieren of andere overbodige vragen. Bij de aanvraag van offertes en uitsluitend voor bedrijven, willen wij graag weten aan wie wij de offerte moeten richten en vragen wij minimaal om gegevens als uw volledige naam, uw volledig adres, uw woonplaats en telefoonnummer ( geen 06 ). Bij aanvraag door bedrijven voor onze inkoopprijzen en levering op rekening, kunnen wij u in voorkomende gevallen vragen om een Kamer van koophandel en/of uw BTW registratienummer.
Voor onze minimum order bedragen en betalingen, zie ook het hoofdstuk   "OP WELKE MANIER KAN IK BETALEN".  

Aankoop
Klusser, bedrijven, BV, NV, zzp, zelfstandig beroep, stichting, instelling kunnen geen enkel recht op retour doen gelden.
Het recht op retour tussen bedrijven onderling is alleen mogelijk indien tussen beide partijen en voor de aankoop schriftelijk een retour termijn is overeengekomen.


Algemene voorwaarden:
Lees ook even de Algemene leveringsvoorwaarden.


Disclaimer en Copyright :
Alle tekst informatie en foto's vallen onder het Copyright van deze pagina en mogen zonder toestemming of medeweten niet worden overgenomen of gekopieerd.
Bron vermeldingen of links geplaatst op andere paginas, zijn alleen toegestaan na goedkeuring en/of schriftelijke toestemming van onze webmaster.
 
© Copyrights by DWo&Co Webdesign 2005 - 2011    is Officieel vertegenwoordiger in NL van deze merken.
Het gebruik van de internetwinkel, betekent dat u onze Algemene- en bestelvoorwaarden accepteert.